Úvod
SEO
UX
WWW
Dotaz

Lokální propagace živnostníků a firem

Dnes, je více než jindy důležité, být vidět na internetu a na sociálních sítích. A to zejména lokálně, abyste oslovili lidi, kteří vás mohou potřebovat, resp. mohou potřebovat vaše služby. Lidé dnes tráví on-line spoustu času. Řekněte jim o sobě, o vaší nabídce.

V on-lime marketingu se pohybuji již od roku 2000. Mám bohaté, dlouholeté zkušenosti, a to napříč různými platformami. Mohu vás efektivně zviditelnit tam, kde to dává smysl, kde vás lidé mohou hledat. Jedině tak oslovíte potenciální zákazníky, získáte nové zakázky.

Nezávazná konzultace

Jaké existují efektivní metody lokální propagace?

  • firemní zápisy na Google / Google Business či na Seznamu / Firmy.cz
  • zápisy v dalších firemních katalozích na internetu / Najisto.cz a další
  • zápisy v Google Mapách a na mapách Seznamu
  • placené reklamy ve vyhledávání na Google či Seznam / lze samozřejmě cílit lokálně i podle zájmů
  • placené reklamy či příspěvky na Facebooku / lze samozřejmě cílit lokálně i podle zájmů
  • cílené příspěvky na sociálních sítích
  • informace na vlastním webu, pokud máte / neáte-li, web lze velmi snadno a rychle vytvořit
  • další formy i možnosti lokální propagace

Toto je samozřejmě výpis všech možností. Vždy musíme přihlédnout k povaze vašeho oboru a zohlednit ji při volbě efektivních možností. Vždy společně zvolíme jen t možnsti, které budou skutečně efektivní. Není třeba investovat tam, kde to nedává smysl. Naopak správně cílená investice je tou nejlepší cestou k oslovení potencionálních klientů.

 

Napište mi nebo zavolejte a společně vymyslíme, jak vás nejlépe, nejefektivněji zviditelnit.

Nezávazná konzultace