PPC reklama
Pokud chcete rychle zvýšit návštěvnost ve vyhledávačích, pak je tu PPC reklama, která je cílená, efektivní a okamžitá. Podstatou je zobrazeni PPC inzerátu mezi placenými výsledky na zvolená klíčová slova v placených výsledcích vyhledávání. PPC reklama může být vhodným krátkodobým doplněním efektivní SEO optimalizace vašeho webu.
Kdy je PPC reklama efektivní?
Když potřebujete:
- rychle zvýšit návštěvnost
- pro krátkodobé marketingové akce a kampaně
- zvýšit povědomí o značce vašeho webu
- v neposlední řadě je to účinný nástroj pro zjištění efektivity klíčových slov.
Pokud chcete podrobnější informace a cenovou nabídku, napište mi
Jak vám mohu pomoci?
- založím vám a spustím nové PPC kampaně.
- zoptimalizuji již běžící PPC reklamu - navrhnu další klíčová slova, zoptimalizuji PPC inzeráty, nastavím sledování v Google Analitycs
Vaše PPC reklama bude maximálně efektivní při snížení ceny za proklik.
Jak funguje PPC reklama
Reklama může být textová či obrázková, nebo obrázkovo textová.
Textová PPC reklama
Textová reklama se zobrazuje primárně ve vyhledávání, nad a pod výsledky přirozeného vyhledávání, a to při vyhledávání na přesně definovaná klíčová slova / vyhledávací dotazy. Lze tak velmi efektivně cílit, kdy se reklama zobrazí. Lze ji také omezit na konkrétní města, regiony, případně ji lze nastavit i podle času, tzn, že se bude zobrazovat jen v určitě denní hodiny či jen v konkrétní dny v týdnu.
Obrazová PPC reklama
Ta může být čistě bannerová anebo responsivní.
- Bannerová PPC reklama je již v mnohém překonaná, ale v některých případech může být ještě efektivní. Např. tehdy, chcete-li mít plnou kontrolu nad jejím vzhledem.
- Responsivní / kombinovaná PPC reklama se vždy přizpůsobí zobrazovanému zařízení. Lze definovat několik obrázků, různé texty reklamy, které se potom náhodně zobrazují v různých kombinacích a vyhodnocují se jejich výsledky. Následně jsou upřednostňovány zobrazují nejlepší varianty reklam.
Reklamy se zobrazují na stránkách podle definovaných klíčových slov v obsahu stránky, či podle témat stránek anebo podle zájmů uživatelů.
Produktové PPC reklamy
Zcela další kapitolou jsou produktové reklamy. Ty mají za cíl propagovat a přímo prodávat konkrétní produkty, a to při jejich vyhledávání na Google i na Seznamu. Každý z uvedených vyhledávačů má svůj vlastní, zcela odlišný systém pro práci s produkty a vytvářením reklam.