Úvod
SEO
UX
WWW
Dotaz

Podpora e-shopů

Mnoho let se zabývám internetovým marketingem. Hlavními oblastmi jsou SEOUX i PPC či Facebook reklama a marketing anebo marketing na sociálních sítích. Rozjížděl jsme několik menších, větších i velkých e-shopů. Mám tedy dlouholeté a bohaté zkušenosti z mnoha oborů i platforem e-commerce.

Pracoval jsem a pracuji pro mnohé eshopy a dlouhodobě provozuji  i vlastní. Dokáži vám tedy v mnohém poradit, třeba s následujícími oblastmi:

  • co je potřeba udělat před spuštěním e-shopu,
  • jak zmapovat trh,
  • jak analyzovat konkurenci, 
  • na čem postavit e-shop, jak jej naplnit zbožím či produkty,
  • jak zajistit logistiku, platební brány,
  • jak naplánovat a propagovat spuštění eshopu,
  • jakou marketingovou strategii a komunikacci zvolit,
  • jak jej dlouhodbě propagovat, jak a kde dělat reklamu a jakou,
  • jak na zbožové vyhledávače,
  • jak komunikovat s dodavateli, jak je vybírat,
  • a mnohé další praktické otázky a každodenní problémy spojené s provozem e-shopu.

 Spustit vlastní eshop je snem mnoha lidí. Je však třeba si uvědomit, že to nní jen otázka jehos puštění. Obnáší to trvalou práci, mnohé starosti a často nové výzvy. Z tohoto pohledu je tato práce velmi pestrá a zajímavá. Alespoň já to tak vnímám. Nečekejte, že spustíte e-shop a sám, bez vašeho přičinění začne vydělávat. Tak to opravdu není. Musíte se mu neuatále věnovat, pracovat s ním, ajišťovat jeho chod a provoz, aktualizovat jej, propagovat, komunkovat.

Pokud vás to stále neeodradilo, potom je čas začít! Začněte mapovat, plánovat vybírat. Produkty, které lidi hledají, kupují dlouhodobě, opakovaně. Oblasti, kde není ideálně přespřílišná konkurence. Kde je zajímavá marže. Zboží, které se snadno dopravuje, ideálně virtuálně. Zvažte, co sami zvládnete, k čemu budete mít vztah. Dělat něco, co vás nebaví, nenaplňuje nebude nidky fungovat. Nepřinese vám zhola nic. Žádný prospěch, užitek, finanční zajištění.

Jakkoli tápete či si nejste jistí, potřebujete pomoc odborníka, napište mi. Určitě se pobavíme o možnostech spolupráce. Rád vám nabídku konzultaci, schůzku či dlouhoddobou porporu. Vše záleží na vašich možnostech, požadavcích a chutí se do toho obout.

Napište mi  On-line konzultace